Ostoskori on tyhjä.
 

Usein kysytyt kysymykset

Asiakaspalvelu

Asiakaspalveluumme voit olla yhteydessä puhelimitse ja sähköpostin välityksellä.

010 323 1790 ( Ma - Pe 9-18 , La 10-15 )

Sähköpostitse : info@ihelp.fi

Voinko ostaa varaosat suoraan liikkeestä?

Myymme varaosia ainoastaan verkkokaupan kautta, jotta voimme varmistua nopeasta toimituksesta. 

En tiedä mikä laitemalli minulla on?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse, niin kerromme mistä löydät puhelimesi tarkan mallitiedon.

Toimitustavat

Asiakas valitsee itse haluamansa toimitustavan tilaukselle. Käytämme Postin ja Matkahuollon palveluita.

Tilaukset mitkä on jätetty ennen kello 15 postitetaan saman päivän aikana.

Maksutavat

Asioidessasi liikkeissämme voit maksaa käteisellä tai pankkikortilla. (Ei AMEX tai Diners)

iHelp.fi verkkokaupassa on useita eri maksuvaihtoehtoja, jotka on tehty palvelemaan juuri asiakkaan tarpeita. Kaikki maksut, ostoskori ja asiakastilin tiedot ovat turvallisia ja SSL -suojattuja.

Tilauksen voi maksaa verkkopankin kautta, luottokortilla tai laskulla.

Verkkomaksaminen on helpoin ja nopein tapa ostaa. Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä asiakkaan omalta tililtä pankin verkkomaksutunnuksilla. Maksaminen tapahtuu Paytrail Oy:n sivuston kautta (entinen Suomen Verkkomaksut).

Maksu pankkipainikkeilla

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard- korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard- korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Valittuasi maksutavan kauppiaan tarjoamista vaihtoehdoista, maksutapahtuma siirtyy maksutavan järjestelmään. Hyväksyttyäsi maksun ja palattuasi verkkokauppaan, maksu kirjautuu välittömästi suoritetuksi kauppiaalle. Maksu suoritetaan Paytrail Oy:n hallinnoimalle tilille, josta se siirretään kauppiaalle. Turvallista, helppoa ja nopeaa.

Paytrail Oy
Y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
Puhelin: 0207 181830

Takuut ja palautukset

Ongelma tilanteissa ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@ihelp.fi

Kaikilla osilla on 12kk takuu ja 14vrk palautusoikeus. Palautettavan tuotteen ja tuotepakkauksen tulee olla samassa kunnossa kuin sitä vastaanotettaessa. 

Mikäli tuote on viallinen niin iHelp vastaa toimituskuluista. Jos asiakas haluaa perua kaupan, vastaa hän itse toimituskuluista molempiin suuntiin.

Tuotepalautukset tulee tehdä aina alkuperäisessä paketissa, huolellisesti pakattuna ja ilman turhia merkintöjä. Palautuksen mukana tulee olla kopio kuitista sekä tilitiedot maksun palautusta varten. 

Rekisteriseloste

Tämä on tietosuojalain mukainen tietosuojaseloste, missä kerrotaan ihelp.fi asiakasrekisterin hallinnasta ja sen käytöstä. Asiakasrekisteri on ihelp.fi:n omaisuutta, eikä sitä luovuteta kolmansille osapuolille. Kaikki asiakastiedot ovat luottamuksellisia.

Rekisterinpitäjä

iHelp Finland Oy
Voudintie 2,
90400 Oulu

Tietojenkäsittely

Asiakasrekisteriä käyttää ainoastaan ihelp.fi:n työntekijät asiakkuuksien hoitamiseen. Kerättävät tiedot ovat nimi, osoite, puhelinnumero, sähköpostiosoite ja henkilötunnus. Lisäksi asiakasrekisteriin voidaan tallentaa tarkentavia tietoja, jotka parantavat asiakkuuden hoitoa ja hallintaa, kuten ostohistoria. Kaikki rekisteriä käyttävät henkilöt on koulutettu rekisterin käyttöön ja he kirjautuvat hallintaohjelmaan käyttäjänimellä ja salasanalla. ihelp.fi asiakkaat ylläpitävät omia yhteystietoja verkkosivujen www.ihelp.fi:n kautta tai muuten asioimalla asiakaspalvelun kanssa. ihelp.fi- sivuston ostoskori ja maksutapahtumat ovat SSL-suojattuja (mm. pankkien ja muiden rahoituslaitosten käyttämä korkea suojaustaso). ihelp.fi voi myös päivittää asiakasrekisterin väestörekisterin kautta.

Tietojen luovuttaminen

iHelp Finland Oy ei luovuta asiakasrekisteriä kolmansille osapuolille satunnaisesti, eikä säännöllisesti.

Tietojen tarkastus, korjaus ja käytön rajoittaminen

Jokainen asiakas voi tarkastaa, korjata tai rajoittaa omien tietojen käyttöä kirjautumalla osoitteessa www.ihelp.fi. Muita tarkastuskeinoja on lähettää postitse rekisteriotepyyntö, jonka liitteenä tulee olla kuvallinen henkilötodistus. Sähköpostilla ja puhelimitse voidaan korjata rekisterissä olevia tietoja tai rajoittaa niiden käyttöä.